Support


När vi säljer IT-lösningar till våra kunder är detta inledningen till en långvarig relation. 
Vi eftersträvar ett aktivt samarbete mellan kund och leverantör där dina synpunkter tas tillvara, prioriteras och vävs in i den fortsatta utvecklingen av systemet. 
Support- och utvecklingsavtalet ger dig som som kund tillgång till support och uppdateringar av systemet.  
Du har rätt att kostnadsfritt ringa oss när du behöver hjälp med systemen.
Vi hjälper dig med systemens funktioner och handhavande.
Vi ger även råd i begränsad omfattning i verksamhetsfrågor som är relaterade till användning av systemen.
För mer omfattande hjälp hänvisar vi till våra Kurser, Telefonutbildningar eller Konsult på plats.

NEDLADDNINGAR ( se även meny till höger)
Du kan alltid ladda ner nya Versioner, Nyhetsbrev och Lathundar/Handböcker här (kräver inloggning)

DIREKTNUMMER (System)

Kyrkogård / Karta    08-505 219 11
Ekonomi / Inventarie   08-505 219 12
Lönesystem / TID   08-505 219 13
ACTA   08-505 219 20
Bokning / Gudstjänst   08-505 219 22


ÖPPETTIDER måndag-fredag, helgfria dagar, enligt följande: 

mån:       09:30-12:00,  13:00-15:00 
tis-tor:    09:00-12:00,  13:00-15:00
fre:          09:30-12:00,  13:00-15:00


Tryck här för Fjärrhjälp (Obs. Du måste först kontaktat supporten) 

E-post till supporten kan skickas när som helst och vi har målsättningen att svara samma dag eller dagen efter.

 

BEGRÄNSNINGAR I ÖPPETTIDER LÄTTHELGDAG, KLÄMDAG ELLER INTERNA MÖTEN:    

2017                 (våren)
 6 januari  Trettondagen
 3 februari  Personaldag
 13 april  Skärtorsdag
 14 april  Långfredagen
 17 april  Annandag påsk
 20 april  Agrandodag Stockholm
 1 maj  Första maj
 25 maj  Kristi Himmelsfärddag
 26 maj  Klämdag
 29 maj  Personaldag
 6 juni  Nationaldagen
 23 juni  Midsommarafton

  

2017 (hösten)
 1 september  Personaldag
 18-20 september    Stängda dagar pga. av flytt till nya lokaler.    
 3 november  Alla helgons afton
 15 december  Personaldag
 25 december  Juldagen
 26 december   Annandag jul
 1 januari   Nyårsdagen