Support


När vi säljer IT-lösningar till våra kunder är detta inledningen till en långvarig relation. 
Vi eftersträvar ett aktivt samarbete mellan kund och leverantör där dina synpunkter tas tillvara, prioriteras och vävs in i den fortsatta utvecklingen av systemet. 
Support- och utvecklingsavtalet ger dig som som kund tillgång till support och uppdateringar av systemet.  
Du har rätt att kostnadsfritt ringa oss när du behöver hjälp med systemen.
Vi hjälper dig med systemens funktioner och handhavande.
Vi ger även råd i begränsad omfattning i verksamhetsfrågor som är relaterade till användning av systemen.
För mer omfattande hjälp hänvisar vi till våra Kurser, Telefonutbildningar eller Konsult på plats.

NEDLADDNINGAR ( se även meny till höger)
Du kan alltid ladda ner nya Versioner, Nyhetsbrev och Lathundar/Handböcker här (kräver inloggning)

DIREKTNUMMER (System)

Kyrkogård / Karta    08-505 219 11
Ekonomi / Inventarie   08-505 219 12
Lönesystem / TID   08-505 219 13
ACTA   08-505 219 20
Bokning / Gudstjänst   08-505 219 22


ÖPPETTIDER måndag-fredag, helgfria dagar, enligt följande: 

mån:       09:30-12:00,  13:00-15:00 
tis-tor:    09:00-12:00,  13:00-15:00
fre:          09:00-12:00,  Stängt


Tryck här för Fjärrhjälp (Obs. Du måste först kontaktat supporten) 

E-post till supporten kan skickas när som helst och vi har målsättningen att svara samma dag eller dagen efter.

 

BEGRÄNSNINGAR I ÖPPETTIDER LÄTTHELGDAG, KLÄMDAG ELLER INTERNA MÖTEN:    

2018                 (våren)
   
 12 februari  Personaldag
 29 mars  Skärtorsdag
 30 mars  Långfredagen
 2 april  Annandag påsk
16 april  Agrandodag Stockholm
 30 april  Valborg
 1 maj  Första maj
 10 maj  Kristi Himmelsfärddag
 11 maj  Klämdag
 1 juni  Personaldag
 6 juni  Nationaldagen
 22 juni  Midsommarafton

  

2018 (hösten)
 3 september  Personaldag
 2 november  Alla helgons afton
14 december  Personaldag
24 december  Julafton
25 december  Juldagen
26 december   Annandag jul
31 december   Nyårsafton
 1 januari   Nyårsdagen