När vi säljer IT-lösningar till våra kunder är detta inledningen till en långvarig relation. Vi eftersträvar ett aktivt samarbete mellan kund och leverantör där dina synpunkter tas tillvara, prioriteras och vävs in i den fortsatta utvecklingen av systemet. Support- och utvecklingsavtalet ger dig som som kund tillgång till support och uppdateringar av systemet. Du har rätt att kostnadsfritt ringa oss när du behöver hjälp med systemen. Vi hjälper dig med systemens funktioner och handhavande. Vi ger även råd i begränsad omfattning i verksamhetsfrågor som är relaterade till användning av systemen. För mer omfattande hjälp hänvisar vi till våra Kurser, Telefonutbildningar eller Konsult på plats. NEDLADDNINGAR ( se även meny till höger) Du kan alltid ladda ner nya Versioner, Nyhetsbrev och Lathundar/Handböcker här (kräver inloggning) DIREKTNUMMER (System)
ÖPPETTIDER måndag-fredag, helgfria dagar, enligt följande: mån: 09:30-12:00, 13:00-15:00 tis-tor: 09:00-12:00, 13:00-15:00 fre: 09:00-12:00, Stängt
Tryck här för Fjärrhjälp (Obs. Du måste först kontaktat supporten) E-post till supporten kan skickas när som helst och vi har målsättningen att svara samma dag eller dagen efter.
BEGRÄNSNINGAR I ÖPPETTIDER LÄTTHELGDAG, KLÄMDAG ELLER INTERNA MÖTEN: